كفسابي و ساب سنگ در تهران بزرگ چگونه انجام مي گردد؟

۸۴ بازديد

مانند كاشي هاي سنگي و سنگ مرمر، كفسابي كاشي گرانيت بايد با مواد شوينده خفيف كه كف سابي خنثي است تميز شود. تميز كننده خشن ممكن است رگه ها كفسابي يا تغيير رنگ بر روي كاشي را ترك كند. همچنين ممكن است بخواهيد كف گرانيت جلا را بپوشيد تا آن را براق سنگسابي ساب سنگ و پاك كنيد.

مانند كاشي هاي سنگي و سنگ مرمر، كفسابي كاشي گرانيت بايد با مواد شوينده خفيف كه كف سابي خنثي است تميز شود. تميز كننده خشن ممكن است رگه ها كفسابي يا تغيير رنگ بر روي كاشي را ترك كند. همچنين ممكن است بخواهيد كف گرانيت جلا را بپوشيد تا آن را براق سنگسابي ساب سنگ و پاك كنيد.

نحوه اجراي صحيح كفسابي

كفسابي كاشي انعطاف پذير ساخته شده از مواد مانند مشمع كف اتاق، كف سابي ، چوب پنبه و لاستيك، يك گزينه عالي است اگر شما مي خواهيد سطح كه آسان است بر روي پاها ساب سنگ و نياز به تعمير و نگهداري حداقل. در اينجا چند نكته در مورد تميز كردن كف كاشي انعطاف پذير سنگسابي در نظر بگيريد.

كفسابي سنگ سابي

 

سنگسابي سنگ كف ساختمان: اين نوع كفپوش فوق العاده انعطاف پذير نيز براي نگهداري آسان است. به سادگي با جوشاندن يا جارو كردن باقي مانده و شستشو با محلول تميز كردن كفسابي كف سابي يا آب و سركه. ساب سنگ هرگز از پاك كننده ساينده يا ابزار تميز كردن كفسابي بر روي وينيل استفاده نكنيد؛ سطح آن را خراشيده خواهد سنگسابي كرد.

كفسابي كاشي مشمع كف اتاق: اگرچه اغلب براي كفپوش وينيل كف سابي اشتباه است، ساب سنگ مشمع كف اتاق واقعا متفاوت است و داراي نيازهاي تميزكاري خاص است. بعد از جارو كردن يا جوشاندن، كاشي مشمع كف اتاق را با محلول تميز كردن كفپوش مشمع كف اتاق يا كفسابي و آب بشوييد. شستشو تميز و كف خشك. براي محافظت از كف كفسابي سنگسابي مشمع كف اتاق خود، هر 3 تا 6 ماه كف سابي يك كت موم يا موم مايع و كفسابي ساب سنگ را به درخشش بكشيد.

كف سابي سنگ سابي

https://khadamatekafsabi.ir كفسابي كاشي كرك: كفسابي تميز كردن مراقبت از كاشي چوب پنبه شما نياز به متفاوت خواهد بود بر اساس پايان بر روي كاشي هاي خود را. اگر سطح چوب سنگسابي پنبه با پلي اورتان مهر و موم شده (بيشتر كف كفپوش)، آب تميز و مواد شوينده خفيف يا سركه سفيد، سپس خوب بشوييد. اگر چوب پنبه ناتمام يا موم شده باشد، ساب سنگ دستورالعمل هاي تميز براي پلي اورتان را دنبال كنيد، اما يكبار كاشي خشك يا مايع جامد يا مايع استفاده شود.

نكته كفسابي: ساب سنگ هرگز از كفسابي بخار در هر يك از اين نوع كاشي كف سابي استفاده نكنيد. آنها طراحي شده اند كه به گرماي شديد يا رطوبت بيش از حد برسند.

ساب سنگ

نحوه اجراي اصولي و صحيح كفسابي

كفسابي يا كف سابي مخفي واقعي به يك كاشي عالي سنگسابي كاشي تميز است. غلظت متخلخل است و گريس و لكه هاي ديگر را جذب مي كند. در اينجا چگونگي ساب سنگ ظاهر شدن ظروف خود را به صورت جديد مي بينيم:

كف سابي پر كردن تميزكننده هاي تجاري و به جاي آن خمير يك نوشابه سودا و آب را انجام دهيد. آن را بر روي لكه قرار دهيد، بگذاريد آن را به مدت يك شب بشويد، سپس صاف را با يك قلم مو نايلوني صاف كنيد سنگسابي (يك قلم فلزي باعث آسيب رسوب مي شود). تكرار در صورت لزوم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.